• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Västra götaland

• Thread starter Thread starter doesitdoggystyle
  • Start date Start date
D

doesitdoggystyle

Guest
Söker efter nya och gamla kontakter, när bf la ner tappade man många tyvärr.
30+ gay och fick min första knut långt innan 18års dagen så att säga. Sen dess har det hunnits med flera hundra hanar, några tikar och ston samt ett par hingstar så erfarenhet finns, på gott och ont.

Uppskattar ärlighet och raka rör =)

Vi hörs

Aj, då, det låter oroväckande.?

Flera hundra... Hur tusan har du hunnit med det? Behöver jag komma hemifrån oftare? ?

Last edited:
Västgöte. Gay. Snart 30. Hemmakär. Noll erfarenhet på det här området.?
Hatar självpresentationer.? Men finns det något mer du skulle vilja veta så är det bara att fråga på?
Inget fel i att vara hemmakär, man missar kanske lite av livet men huvudstaden är att man trivs =)

Det är det bästa jag vet, men visst känns det som om livet bara sveper förbi en, så jag har faktiskt försökt att börja säga ja till sådant jag annars brukar säga nej till och att prova på nya saker. Visa att jag finns helt enkelt. =)

30+ gay och fick min första knut långt innan 18års dagen så att säga. Sen dess har det hunnits med flera hundra hanar, några tikar och ston samt ett par hingstar så erfarenhet finns, på gott och ont.

Vi hörs
Bi från Småland här. Söker också lite kontakter. Hyfsat ny när det kommer till Zoo, så det hade ju varit skönt att ha någon att prata med om detta, det är ju inte direkt så socialt accepterat om man säger så

Nya kontakter är alltid trevligt när dem är vänligt sinnade...
Gillar din profilvideo =) Så en kuk skall hanteras

Vi hörs
Snackar gärna här eller annanstans, bor i Gbg

Back