• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Vad är egentligen lagligt i Sverige?

Vad jag fattat det som är att allt med djurporr ok, FÖRUTOM "distribution", vad exakt det nu innebär.

Källa: Har för mig att jag läst det

Hur är det med sex, har jag fel eller är det bara om det kan påvisas att djuret tagit skada? OBS! Kan vara helt fel ute?! Och ovanstående så har jag hört samma

Vad jag har hört så är det olagligt att ha sex med djur. Att kolla på fim eller ladda ner videos är inte olagligt.

Vad jag har hört så är det olagligt att ha sex med djur. Att kolla på fim eller ladda ner videos är inte olagligt.
Det stämmer. Alla typer av sexuella handlingar med djur är brottsligt i Sverige sedan 2014. Det kan leda till böter eller fängelse i upp till två år.
Men porr är lagligt att konsumera.

D
Det stämmer. Alla typer av sexuella handlingar med djur är brottsligt i Sverige sedan 2014. Det kan leda till böter eller fängelse i upp till två år.
Men porr är lagligt att konsumera.
Du menar djurporr är lagligt att se på och ladda ner?

Något jag funderar över som jag har svårt att tolka är om man skickar djurporr till varandra. Typ i en chatt. "Sprider" man då på ett olagligt sätt?

Något jag funderar över som jag har svårt att tolka är om man skickar djurporr till varandra. Typ i en chatt. "Sprider" man då på ett olagligt sätt?
Om du sprider något som inte är lagligt eller som du inte har rättigheter till så är det ju inte "lagligt"... men vem bryr sig... ;)

Hm ja jo men om det är"mer olagligt" än att lägga ut en video från Youtube på Britney Spears på sin Facebook.
Det är väl då "mer olagligt" eftersom det kan tolkas som olaga våldsskildring. Men varken en video med djurporr eller en Britney-video skulle leda till något åtal. Är min gissning.

Back