• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Svensk telegram grupp?

• Thread starter Thread starter J0hnD0e1738
  • Start date Start date
Man kan välja att dölja det när man lägger till ny kontakt / godkänner chatförfrågan. Men man får va lite noggrann!
jag använder Telegram för mycket med mina arbetskamrater för att våga använde det till något annat är jag rädd,.

Hej!
Är det nån av er som lyckats gå med i denna chat?

För kännedom så är den kikgrupp som tidigare fanns utan admin numera, men har startat en ersättningsgrupp, hör av er som vill ha en invite.

Värt att nämna kan ju vara att det vore kul om man själv bidrog till stämningen och gemenskapen, och inte bara lurkar i väntan på att en kvinna dyker in som ni kan spamma.. ;)

För kännedom så är den kikgrupp som tidigare fanns utan admin numera, men har startat en ersättningsgrupp, hör av er som vill ha en invite.

Värt att nämna kan ju vara att det vore kul om man själv bidrog till stämningen och gemenskapen, och inte bara lurkar i väntan på att en kvinna dyker in som ni kan spamma.. ;)
hänger gärna på där.

Hade gärna joinat kikgruppen också :)

Back