• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Svensk telegram grupp?

• Thread starter Thread starter J0hnD0e1738
  • Start date Start date
Jag pratade om signal som en app.

1. Posting e-mail / Telegram / Discord / KiK / Wickr / Whatsapp or any other chat app username
is ONLY allowed inside a Zooville group or on your About profile page.

Du känns som en godhetsknarkare......
Godhetsknarkare eller ej.. hur många "zoos" har du träffat med den attityden?.. eller är du ytterligare en sån där som samlar porr men kallar sig zoo utan att veta vad det hela handlar om?

Jag vet var jag står och med den attityden kan jag nog säga att musslan slöt sig rätt hårt hos dom flesta zoo tjejer...

Godhetsknarkare eller ej.. hur många "zoos" har du träffat med den attityden?.. eller är du ytterligare en sån där som samlar porr men kallar sig zoo utan att veta vad det hela handlar om?

Jag vet var jag står och med den attityden kan jag nog säga att musslan slöt sig rätt hårt hos dom flesta zoo tjejer...
Varför måste du förklara var du står? Vad har det med attityd att göra? Du sprider ju en massa fakenews. Helt ointressant. Här är regeln som du antagligen menade. Hur får du detta till att man inte får posta angående chattappar? Detta är ju en grupp eller hur? Angående "zoos" så har du ingen aning om vad jag upplevt med andra tjejer. Kanske lägger jag ut lite bilder i framtiden vem vet. Ta hand om dig.

1. Posting e-mail / Telegram / Discord / KiK / Wickr / Whatsapp or any other chat app username is ONLY allowed inside a Zooville group or on your About profile page. (Note: If your IM name/handle is in your About profile page, you are NOT ALLOWED to advertise that it is there on the open forum.)

Varför måste du förklara var du står? Vad har det med attityd att göra? Du sprider ju en massa fakenews. Helt ointressant. Här är regeln som du antagligen menade. Hur får du detta till att man inte får posta angående chattappar? Detta är ju en grupp eller hur? Angående "zoos" så har du ingen aning om vad jag upplevt med andra tjejer. Kanske lägger jag ut lite bilder i framtiden vem vet. Ta hand om dig.

1. Posting e-mail / Telegram / Discord / KiK / Wickr / Whatsapp or any other chat app username is ONLY allowed inside a Zooville group or on your About profile page. (Note: If your IM name/handle is in your About profile page, you are NOT ALLOWED to advertise that it is there on the open forum.)
Alltså.. varför ens prata om appar osv om du nu träffat andra? Hade det varit så hade du knappast varit så flitig "skribent" och tjatat om olika alternativ till zooville. Funkar alldeles utmärkt att snacka här.

Sprider inga fakenews öht utan delar bara med mig kring risker med just instant messenger appar. Finns massvis av fall där man påstår att just "den appen" är helsäker. Räcker med att googla vilken av dessa appar som helst plus FBI etc så kommer det upp massvis av olika artiklar rörande folk som blivit dömda för diverse saker TROTS att appen lovat en "military grade encryption". Men för all del.. kör om det är det du tror på..

Alltså.. varför ens prata om appar osv om du nu träffat andra? Hade det varit så hade du knappast varit så flitig "skribent" och tjatat om olika alternativ till zooville. Funkar alldeles utmärkt att snacka här.

Sprider inga fakenews öht utan delar bara med mig kring risker med just instant messenger appar. Finns massvis av fall där man påstår att just "den appen" är helsäker. Räcker med att googla vilken av dessa appar som helst plus FBI etc så kommer det upp massvis av olika artiklar rörande folk som blivit dömda för diverse saker TROTS att appen lovat en "military grade encryption". Men för all del.. kör om det är det du tror på..
Fast du jiddrar om fbi övervakar m.m. Läs på om appen Signal innan du uttalar dig. Menar du att jag inte får träffa andra likasinnade via t.ex appen signal? Bestämmer du det? Sluta blanda ihop päron och äpplen. Håll dig till ämnet istället. Ja, jag träffar andra irl men det betyder inte att jag inte söker fler likasinnade vänner. Alltså personer som är ärliga och inte ljuger om saker och ting. Typ där försvinner du. Nu börjar ju tråden ruttna så jag lägger ner diskussionen innan den ruttnar helt.

Jag föreslår att du gör detsamma!

Fast du jiddrar om fbi övervakar m.m. Läs på om appen Signal innan du uttalar dig. Menar du att jag inte får träffa andra likasinnade via t.ex appen signal? Bestämmer du det? Sluta blanda ihop päron och äpplen. Håll dig till ämnet istället. Ja, jag träffar andra irl men det betyder inte att jag inte söker fler likasinnade vänner. Alltså personer som är ärliga och inte ljuger om saker och ting. Typ där försvinner du. Nu börjar ju tråden ruttna så jag lägger ner diskussionen innan den ruttnar helt.

Jag föreslår att du gör detsamma!

Eftersom du och många andra "zoos" vägrar lyssna så önskar jag dig all lycka. Men instant messenger appar är ALLTID genomskinliga just pga att GDPR osv inte gäller utomeuropeiska företag. Och även om det nu är så att Signal är sjukt bra osv så faller du ändå under myndigheternas radar då du bryter mot företagets policy kring vad som anses okej eller inte. Om du dessutom läser det finstilta så står det klart och tydligt att "bryter du mot vårt användaravtal eller begår brottslig handling så kontaktas berörd myndighet"..

Tror du på tomten med eller? Hade du träffat andra IRL hade du knappast varit en sån flitig besökare/recensent i forumet.. Bara din reaktion säger mer än du själv anar :)

Happy fappin' :)

Den enda tomten jag träffat på är du. Lägg ner och sluta spekulera över mig. Glöm inte att stefan rövén och fbi kollar speciellt dig och piprensarn du har mellan benen. Lycka till

Den enda tomten jag träffat på är du. Lägg ner och sluta spekulera över mig. Glöm inte att stefan rövén och fbi kollar speciellt dig och piprensarn du har mellan benen. Lycka till
Hahahaha kul kille... lika usel på politik som du är vad gäller personlig s ä k e r h e t :) kul när det tar skruv och man lyckas träffa mitt i prick där det gör som mest nytta ;)

Hahahaha kul kille... lika usel på politik som du är vad gäller personlig s ä k e r h e t :) kul när det tar skruv och man lyckas träffa mitt i prick där det gör som mest nytta ;)
Vad har politik med detta att göra? Du verkar inte ha läst vad jag skrivit tidigare. Gå och runka och gör lite nytta. Glöm inte att fbi kollar dig hela tiden

Är lite osäker om det faktiskt finns någon telegram grupp. Fanns en wickr grupp ett tag men tror den har svalnat av.

Jag tar och skapar en telegram grupp där ni alla är välkomna, hör av er så bjuder jag in
Ett förnämligt initiativ! =) Skulle förstås ta emot en slik inbjudan under flitgt och oavbrutet bugande och bockande, som det sig bör..:)

Finns en som skapades för en tid sedan, vars skapare inte längre är kvar i gruppen och tror inte den är offentlig och sökbar desvärre, men har löst det genom att de som skrivit till mig har jag lagt till.
De som vill kan lägga till mig @murklak så lägger jag till er i gruppen.

Tar gärna en inbjudan av @nambolaisor också om jag är välkommen.

Back