evildog1234
Citizen of Zooville
Jag har några tjejbekanta som jag pratat lite försiktigt med att testa t.ex hunddildo. Dom flesta är lite skeptiska i början men brukar ge med sig efter ett tag då dom får se något klipp från webben. Sånt här måste man naturligtvis gå försiktigt fram med då många är försiktiga med all rätta. Dessa frågor är riktade till killar som frågat tjejer om detta. Vore intressant att veta om det finns flera som jobbar i det tysta med att få tjejer intresserade. Jag tror inte det är alltför svårt om man har en plan och går varsamt fram. Från hunddildo till irl är ett stort steg men bara att få se hunddildo med en tjej är så sjukt coolt.
Jag har väl pratat med 4-5st och det är rätt snygga tjejer och inga vrak som är i behov av pengar eller dylikt. Jag tror det finns något djuriskt i oss alla. Här är mina frågor till er killar som pratar med tjejer alt tjejer som pratar med andra tjejer om detta. Kanske får jag inga svar men tänkte testa iallafall och få lite aktivitet i gruppen. Svara på det du vill.
1. Hur många har du pratat med och hur han reaktionerna varit?
2. Känner du att det finns intresse hos fler tjejer som inte riktigt vågar?
3. Vad har reaktionen varit om du visat ett klipp med en tjej och hunddildo?
4. Gör du något mer för att övertyga andra?
5. Visat något från webben då dom varit lite för överförfriskade?
6. Skulle någon av dessa tjejer våga göra något med en hunddildo på video? Kanske maskerad?
7. Om du visar en video vilken väljer du? Url?
Jag brukar köra denna då det är en snygg och ung tjej och inget gammalt vrak. Känslan ska vara att detta är naturligt hos tjejer.
Tjej med hunddildo
Jag har väl pratat med 4-5st och det är rätt snygga tjejer och inga vrak som är i behov av pengar eller dylikt. Jag tror det finns något djuriskt i oss alla. Här är mina frågor till er killar som pratar med tjejer alt tjejer som pratar med andra tjejer om detta. Kanske får jag inga svar men tänkte testa iallafall och få lite aktivitet i gruppen. Svara på det du vill.
1. Hur många har du pratat med och hur han reaktionerna varit?
2. Känner du att det finns intresse hos fler tjejer som inte riktigt vågar?
3. Vad har reaktionen varit om du visat ett klipp med en tjej och hunddildo?
4. Gör du något mer för att övertyga andra?
5. Visat något från webben då dom varit lite för överförfriskade?
6. Skulle någon av dessa tjejer våga göra något med en hunddildo på video? Kanske maskerad?
7. Om du visar en video vilken väljer du? Url?
Jag brukar köra denna då det är en snygg och ung tjej och inget gammalt vrak. Känslan ska vara att detta är naturligt hos tjejer.
Tjej med hunddildo