M
MrsShemon
Guest
Depends? ??Odly I knows those dirty words too?…. Together they really dirty yes?
Depends? ??Odly I knows those dirty words too?…. Together they really dirty yes?
fitte som i fitte katt? pikk som i kallenavnet til Richard?No for helvete pikk fitte, hvilke forbanna stygge ord folk spyr ut av de jævla klappede kjevene sine.
No habla Ingles?
Utter nonsense!fitte som i fitte katt? pikk som i kallenavnet til Richard?
Ikke engang i nærheten. Katt og Dick som i Richard jobber ikke med de norske ordene for kjønnsorganene.He must be Norsk ??
Really? What are our two different kinds of oil?Jeg er en nordmann!
Yeah, safe to say that he is not Norwegian.Fish and seal (blubber). Just a guess
Language!Uansett, denne falske nordmannen leder denne tråden som pikkfetevinneren!
Nope, translation worked rather well. But I don't think he was aiming for "the fat pike winner" with that last word.That was jibberish yes??
After all... fun and games... jibberish should be just fine here ?That was jibberish yes??
Hva bruker du når du skriver på andre språk, hvis ikke tastaturet ditt?Jeg bruker bare ikke tastaturet….mitt til annet enn Engelsk?
Oh….? hvis jeg bare snakker eller skriver til familie I Danmark Eller Holland..... jeg bruker den typen tastatur?…… jeg bytter bare ikke her…..Hva bruker du når du skriver på andre språk, hvis ikke tastaturet ditt?
Tenker du på: å, æ, ä, ø, ö?Oh….? hvis jeg bare snakker eller skriver til familie I Danmark Eller Holland..... jeg bruker den typen tastatur?…… jeg bytter bare ikke her…..
That why I having a simple conversation….?…. or mixing up with some English an some Italian ?Tenker du på: å, æ, ä, ø, ö?
Ru buying??Come on girls, get a room ?
We already have one. Several if we must be honest.Come on girls, get a room ?