• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Kvinnor och par i närheten av stockholm

Stockholm!

Lurker
ag är helt ny här, och hoppas att komma i kontakt med trevliga kvinnor ev par (där kvinnan i paret är intresserad av en hund)
Jag antar att diskretion är av största vikt härinne, men hör av er om ni vill komma i kontakt med en hundägare i sthlm.

JAg är är som sagt bara intresserad av att se kvinnor med min hund, även utbyta erfarenheter kan vara av intresse,

Hej jeg har en veninde i Stockholm som er til dyrsex. Hun søger hingst men også store hunde. Hun har forbindelse til 3 hundeejer som hun tit besøger. Hvis du er interesseret så skriv tilbage til mig.

Back