• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

En liten uppmaning..

Swezoo6

Tourist
Jag vet inte om fler märkt av en trend på sistone. Är många lurker konton med så gott som noll poster som helt random ploppar in i diskussioner och far med påståenden som i min mening antingen är till för att skada eller helt saknar sanning.

Ett tips är att hålla igen kring information... I bästa fall en ensam överkåt man.. I värsta någon antizoo.. delar gärna med mig av erfarenheter osv om man kan bevisa att man talar sanning. Men så länge jag blir anklagad att vara för paranoid eller är fejk så kommer jag knappast säga mer än nödvändigt!

Jag vet vad jag söker men är så fruktansvärt less på alla fejkkonton som tror att dom är så svåra att upptäcka...

Finns inget som heter mellanhand i zoovärlden... antingen blåljuger du eller så vet du inte vad du snackar om... för om "din kontakt" varit intresserad att komma I kontakt så hade väl människan för guds skull sett till att skaffa ett konto här eller? Hur efter tror folk att man är?....

Suck!

Well, jag tycker att dom flesta här har uppfattingen att djur ar ingenting annat en sexleksak och helt ok att behandlas exakt som så. Plus, kanske eftersom jag är model mellangammal, har jag svart med folk som tycker det är cool pråtar som uppväxt i sämsta storstads miljö...
Jag är upväxt i tyskland, i en mellanstor stad som är ungefär lika stor som stockholm om man vill jämför, endå fanns en visst nivå angående språk och beteede som jag här helt enkelt saknar ibland.
Jag för min del är här relativ långt, men tycker att qualität före quantität. Och qualitäten saknas helt tyvärr på många postings som hänger ihop med svenska medlem.
Tar tex den där tråd med hur man kan fa en sto har orgasm.

Jag har ingen lust att lexa upp folk som bara springa runt på med stor sannolikhet inte deras tomt och tryckar armen i en sto som är med stor sannolikhet inte är deras.
Jag har ingen lust förklara på hur många sätt och vis det är fel om man inte tjäner den der sto, hälsotillstånd, eventuell dräkitghet och inte har den blekaste om anatomi.
Jag hoppas bara att den som förgipar sig mot en djur som den inte åger eller har någon anknuting till bli
a) gipen av ägaren och ihållslågen ( Yes, om det hade varit min sto bli det exakt so )
b) fångat av polis och bli uthängt
c) sto eller flockkompisar ( hälst en elak stor hingst eller en vallak med bodyguard ambition ) crossar den på plats
d) sjäva sto fixar det med en spark bakot och vassa tand med en visst bitkraft har dom åkso

Hur som hälst, jag är tacksam att min tjej bor ganska säkert och tillåter ingen främande i närheten.
Jag tycker samma som Swezoo, dom flesta är helt enkelt fake som söker en "spannande upplevelse", och jag har helt enkelt ingen lust eller tid att kommentera allt deras meninglösa inlägg och ökar mina "närvaro poäng" här med det. Jag har en liv och en häst som måste tars hand om.

Om någon vill har en bra konversation med en Zoo, ok, här är jag, övertyger mig att du är äkta och vi kan snacka so mycket du vill.
Aah vielen dank! Någon som har lite samma tänk som en själv. Ja ett djur är ju också en kännande individ och jag tror att de flesta ägarna härinne kan intyga att ens fyrbenta vän av olika storlek ses som en familjemedlem och inte är något man bara har som sexpartner. Något som de flesta som har fått upp intresset nyligen har svårt att förstå. Var ju inte särskilt längesen en kille blev uthängd i expressen och Aftonbladet när han gått in i ett stall där ett dräktigt sto var dagar från att föla och försökt ha sex med stoet.

Ta det lite lugnt, snacka om allt mellan himmel och jord, knyt nya kontakter och fråga gärna om erfarenhet först efter att man fått klarhet i var personen man tänkt träffa etc faktiskt är den han eller hon utger sig att vara. Lämna aldrig ut personlig information eller sådant som kan få fel personer att fatta intresse för dig.

Back