• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Behöver vältränad hund med ägare

TheRealDaisyDee

Rule violations
BANNED USER
Enbart seriösa slösar du min tid kommer du bli svartlistad.
Redan vart tvungen att städa upp här bland alla fake konton.

Jag anser det är bäst att statuera ett exempel.

Är du inte ärlig så kommer du sluta som dem.
För jag lovar dig jag kommer att hitta och förstöra ditt liv om du som vissa här inne håller på med utpressning och liknande i DMs eller om du scammar eller säljer andras material, speciellt material du tvingat dig till genom utpressning. Du vet vem du är och det hjälper inte att ta bort sin Facebook eller likande.

Så med det sagt så är jag tillbaka på scenen och kommer börja producera material till seamless igen.

Och för att helt byta till ett inte alls relaterat ämne så...

Söker ägare med vältränade hundar

Tjejer som är intresserade kan också kontakta mig givetvis.

Men söker främst dig i Sverige med en vältränad stor hund som bestiger och är aktiv med vana.

Älskar det du gjort tidigare och kul att du ska fortsätta. ? Vi över på men är en bit påväg, målet är att kunna producera material om än inte i samma klass som dig. Men vem vet, våra vägar kanske korsas i framtiden.

????

Enbart seriösa slösar du min tid kommer du bli svartlistad.
Redan vart tvungen att städa upp här bland alla fake konton.

Jag anser det är bäst att statuera ett exempel.

Är du inte ärlig så kommer du sluta som dem.
För jag lovar dig jag kommer att hitta och förstöra ditt liv om du som vissa här inne håller på med utpressning och liknande i DMs eller om du scammar eller säljer andras material, speciellt material du tvingat dig till genom utpressning. Du vet vem du är och det hjälper inte att ta bort sin Facebook eller likande.

Så med det sagt så är jag tillbaka på scenen och kommer börja producera material till seamless igen.

Och för att helt byta till ett inte alls relaterat ämne så...

Söker ägare med vältränade hundar

Tjejer som är intresserade kan också kontakta mig givetvis.

Men söker främst dig i Sverige med en vältränad stor hund som bestiger och är aktiv med vana.
Älskar det du gjort tidigare och kul att du ska fortsätta. ? Vi över på men är en bit påväg, målet är att kunna producera material om än inte i samma klass som dig. Men vem vet, våra vägar kanske korsas i framtiden.

????

Back