• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Vet någon annan om ditt intresse?

J

J0hnD0e1738

Guest
Rätt så vanlig sak att man grunnar på dedär med att komma ut med detta till andra. Själv ser jag mig nog aldrig göra det då riskerna är alldeles för stora enligt mig men om någon har gjort det; hur gjorde ni? Finns det några bra knep för att hinta lite om ämnet eller så? Vet ju även att det finns en del par här på forumet så hur gjorde ni?

Några få vet. Kunnat prata om allt möjligt med dessa och frågat vad de tyckt men inte mer än så. Sedan en som själva var inne på det. Lite fascinerande. Men jag har iallafall lagt upp det så man kan lite allmänt diskutera det hela och se hur deras reaktioner är och sedan sagt något i stil med att man tycker det är fascinerande att det fungerar att hundar kan vara villiga etc.

Ingen vet.. Jag menar, hur öppnar man denna konversation på ett naturligt sätt?

"Du btw, jag har en böjelse för hundar och hästar"

Hur gjorde ni andra som delat med er av detta?

På fyllan. Diskussionen kommer alltid upp ?
Är kanske lätt hänt då?? jag blev ju själv nykterist, för att inte råka säga något på fyllan. som jag ångrar sen.

Nej, ingen vet om att jag är zoo, om man inte räknar med djur.?
Hoppas jag kan hitta zoo-vänner som man kan träffa och prata med framöver. skulle vara trevligt.?

Last edited:
Är kanske lätt hänt då?? jag blev ju själv nykterist, för att inte råka säga något på fyllan. som jag ångrar sen.

Nej, ingen vet om att jag är zoo, om man inte räknar med djur.?
Hoppas jag kan hitta zoo-vänner som man kan träffa och prata med framöver. skulle vara trevligt.?
Kul! Jag har en telegram grupp men det är bara några få som är aktiva tyvärr. Vi skulle behövt fler så om du vill hitta zoo vänner så är det bara att DMa så skickar jag en invite länk. Tror inte man får skicka sådant i forum replies

Kul! Jag har en telegram grupp men det är bara några få som är aktiva tyvärr. Vi skulle behövt fler så om du vill hitta zoo vänner så är det bara att DMa så skickar jag en invite länk. Tror inte man får skicka sådant i forum replies
Jag tar gärna en invite om jag får?

När jag väl bestämde mig för att få uppleva det, så började jag prata med nästan alla tjejkompisar / ex jag hade där jag kunde misstänka eventuellt intresse, för att liksom styra in samtalet på det... Lite oskyldigt först som att jag försäkrade dem att jag tycker det är lite häftigt med idén med kvinnor och hund och efter ett tag när de förstått att jag inte bara trollade så började faktiskt en och annan öppna upp sig och berätta om sina egna erfarenheter. Dock fanns det inga som var aktiva längre, och då jag själv saknade hund på den tiden kunde jag inte erbjuda dem något.

Sen har jag några nära vänner jag berättat för, ingen av dem va intresserade dock.

Hej! Har en tjejkompis som vet om det och tycker det verkar spännande. Har berättat om mina små erfarenheter för några tjejkompisar. ( Jag är Man 52)

Back