• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Göra egen dildo

plummbum

Tourist
Hej, fick för mig att testa ett kul projekt och tänkte dela med mig lite av det för den som är intresserad ? Har dykt upp mycket guider och material på nätet på sistone om hur man gör egna silikondildos så jag tänkte nog testa. Har påbörjat skulptering i aluminiumfolie plus lera, i nuläget ser den ut som nedan :)

WP_20210214_10_41_39_Pro.jpgWP_20210214_10_41_28_Pro.jpgWP_20210214_10_41_20_Pro.jpg

Den är bara påbörjad, kommer lägga på lite fler detaljer. Tagit lite inspiration från den här söta karaktären och en del andra bilder på den siten ;)

https://e621.net/posts/2401334

Får se hur det går, blir lite då och då att jag pysslar med det men var mycket roligt att börja skulptera äntligen.

Har provat lite för andra hobbies, men har inte tillgång till egen 3d skrivare och tyckte det var ett kul projekt att skulptera för hand. Inte hunnit fortsätta än dock så den är ännu som sist :)

det knepiga verkar ändå vara att gjuta silikonet, om man inte införskaffar massa utrustning för det

Hej, fick för mig att testa ett kul projekt och tänkte dela med mig lite av det för den som är intresserad ? Har dykt upp mycket guider och material på nätet på sistone om hur man gör egna silikondildos så jag tänkte nog testa. Har påbörjat skulptering i aluminiumfolie plus lera, i nuläget ser den ut som nedan :)

View attachment 145384View attachment 145385View attachment 145386

Den är bara påbörjad, kommer lägga på lite fler detaljer. Tagit lite inspiration från den här söta karaktären och en del andra bilder på den siten ;)

https://e621.net/posts/2401334

Får se hur det går, blir lite då och då att jag pysslar med det men var mycket roligt att börja skulptera äntligen.
Ser veldig bra ut liker utseendet 😍

Hehe, tack men tyvärr blev det aldrig att jag avslutade projektet, kom inte längre än att skulptera klart den sen slängt under flytt. Men nån gång kanske man testar igen :)

Back